Drogi Kliencie, jeśli:

  • zleciłeś wykonanie usługi w którymś z warsztatów sieci Bosch Car Service lub AutoCrew (zwanym Serwisem A),
  • z istotnych powodów nie możesz zwrócić się z reklamacją do serwisu, który wykonał reklamowaną usługę (np. z powodu awarii z dala od Twojego miejsca zamieszkania),

Masz prawo:

  • zgłosić reklamację usługi w każdym innym warsztacie (zwanym Serwisem B), należącym do jednej z tych sieci

W tym przypadku Serwis B jest zobowiązany:

  • przyjąć zgłoszenie reklamacji oraz
  • powiadomić Serwis A, który wykonał pierwotnie usługę.

Serwis A podejmuje decyzję o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
Może być ona rozpatrzona wg jednego z poniższych wariantów:

 

Wariant 1:

Bosch Car Service - Gwarancja na usługę w sieci - Wariant 1

  • diagnozę, naprawę i ew. reklamację wadliwej części przeprowadza Serwis B (w ramach gwarancji udzielonej przez Serwis A).
  • od Klienta Serwis B pobiera wynagrodzenie za usługę oraz części.
  • w razie uznania reklamacji części wymienionej w ramach naprawy gwarancyjnej, Serwis A zwróci Klientowi koszty naprawy poniesione w Serwisie B.

Wariant 2:

Bosch Car Service - Gwarancja na usługę w sieci - Wariant 3
  • Serwis B nie wykonuje żadnych prac warsztatowych, a
  • Serwis A zabiera auto do naprawy w ramach gwarancji.

Wariant 3:

Bosch Car Service - Gwarancja na usługę w sieci - Wariant 3
  • Naprawa w Serwisie B w ramach gwarancji obejmuje tylko usługę (bez reklamacji części)
  • Serwis A i Serwis B rozliczają się za naprawę pomiędzy sobą, bez udziału Klienta.

Zapraszamy do sieci Bosch Car Service i AutoCrew

W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zaniechań lub uchybień ze strony serwisów zaangażowanych w naprawę, Klient może dochodzić swych roszczeń u koordynatora sieci warsztatowej, którym jest firma Robert Bosch.

Opisane zasady realizowania zobowiązań w ramach gwarancji usługi w sieci dotyczą usług świadczonych na terenie Polski.

Warunkiem rozpatrzenia reklamacji w ramach Gwarancji Usługi jest przedstawienie dowodu wykonania usługi (faktura lub paragon), najpóźniej w momencie ostatecznego rozliczenia reklamacji w serwisie A.